یاسمین خوشگلمیاسمین خوشگلم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
نیکا جونمنیکا جونم، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دخترخاله ودختر دایی از خواهر عزیز ترم

خاطرات دو دختر بازیگوش در سال 1398

9 تیر 1397

1398/4/12 17:34
883 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

10 تیر همه منزل دایی جون و فاطمه جون دعوت بودیم ، ناهار کلپاچه خریدیم بردیم ، مامان بزرگ پخت و همگی خوردیم ❤️  بعد از ظهر  هم  نذر سفره ی امام حسن (ع) که فاطمه جون  رو گرفتیم .

 

 

 

 

 

 

 

بعد اذان هم تولد خاله و دایی و فاطمه جون رو گرفتیم .

 

 

 

کیک هم ما خریدیم تا سورپرایزشون کنیم  ، براشون سفارش دادیم  💝

 

 

 

هدیه ای که از طرف خودم برای تولد یاسی گرفتم  🌺

 

 

 

 

 

 

 

 

و هدیه ای که برای  نیکا خوشگله گرفتم  🌺

 

 

 

 

 

یاسی جونم و موبایلش  💝

 

 

 

 

 

 

 

یاسی خوشگل من اومد به من گفت  : چرا  همیشه انقدر زحمت میکشی ؟

گفتم : چون دوست دارم

 

گفت  :  مرسی  ( بوس بوس بوس بوس )

 

 

 

 

 

بعد اومد دوباره گفت : عطیه بگم پونی هایی که بال ندارن چیکار می کنن 

گفتم : بگو عزیزم

گفت : اونایی که بال دارن با بالشون پرواز می کنن ، اونایی که بال ندارن با بالن پرواز می کنن 

 

 

 

 

 

💝 عاشق شیرین زبونیاشم 💝

 

 

 

 

نیکا خوشگلم هم برامون میرقصید و تند تند می خندید  🍓

 

 

 

 

 

وای که ادم دلش برای هردوشون میره  🍓

 

 

 

 

 

منم برای هدیه به زندایی و دایی طراحی عکس عروسیشونو کردم  ....

 

 

...................................................................... 10 تیر 1397 .......................

 

 

 

 

 

 

 🍒 تیپ ها و ژست های جذاب یاسی من  🍒

 

 

.

.

.

 

چشم تو خواب میرود 

یا که تو ناز می کنی

 

.

.

.

 

 

پسندها (7)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 تیر 98 18:31
ای جووونم چه دخملایی😍😍😘
تولد عزیزان هم مبارک باشه 💞💜
چه دخترخاله قشنگی دارن یاسی ونیکاجون😍😘😘❤
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
مرسی عزیز دلم  😍😘😘💗💗
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 تیر 98 20:20
تولدتون مبارک باشه نظرتون هم قبول باشه روزتون هم مبارک باشه😘😘😘
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
مرسی  از شما  ❤️💗❤️
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
12 تیر 98 20:33
روزت مبارک فرشته کوچک نازنین 🌷🌷🌷🎆🎆🎇🎇
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 تیر 98 1:59
❎like▅▄▃▂▁🌟.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🔮.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🌟.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🔮.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🌟.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🔮.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🌟.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🔮.▁▂▃▄▅like❎
❎like▅▄▃▂▁🌟.▁▂▃▄▅like❎
🔮❎❎❎❎LIKE❎❎❎❎🔮
❎❎🔮❎🌟like🌟
❎🔮❎🌟like🌟
🔮❎🌟like🌟
❎🌟like🌟
¸•°``°🌟😍
★❋💛🌟°``°•.¸.•°``°•🌛️°
#درووووود

#دلتوووون شـــــااااد

#دخمل خانم روزت مبارک

😍.¸•°°❋
💚️❋°``°•.¸.•°``°•❤🌛️★
❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎❎❥🌟لایکــــــــــ
❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎❎❎🔮❎❥🌟لایکــــــــــ
❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎❎
‌‌‌‌‌‌
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
واااای مرسی  😘
مامانیمامانی
13 تیر 98 10:21
خدا حفظشون کنه😘

14 تیر 98 22:31
تولدشون مبارکا
🎈🎂🎁
مامان صدرامامان صدرا
15 تیر 98 2:24
تولدشون مبارک❤❤