یاسمین خوشگلمیاسمین خوشگلم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
نیکا جونمنیکا جونم، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دخترخاله ودختر دایی از خواهر عزیز ترم

خاطرات دو دختر بازیگوش در سال 1398

10 اسفند 1397 تا 11 اسفند 1397

1397/12/11 18:30
530 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز تا اومدم دمه در خونشون ، پرید بغلم با چشمای خیس  ، بعدم سریع پرسید :  عطیه تخم  مرغ شانسی رو اوردی ؟

گفتم : اره

از بغلم پایین اومد و با شادی بلند بلند گفت : مامان دیدی گفتم  میاره ❤️

 

بعد تخم دایناسور رو داخل اب انداختیم  ،  یاسی که صبر نداشت هی می گفت : دو دقیقه دیگه تخمشو میشکنه ، یه دقیقه دیگه می شکنه ، یک ثانیه یا دوثانیه ؟

❤️❤️❤️❤️❤️

💜💜💜💜💜

11 اسفند 1397

خالم برام عکس دایناسور رو فرستاد که از تخمش اومد بیرون ❤️

 ویدیوی خاله از یاسی :

عطیه ممنونم

دوست دارم

دستت درد نتونه

می بوسمت

عاشقتم

 

عزیز من خوشگل خانوم من ، منم دوست دارم زندگیم ❤️

 

 

❤️❤️❤️❤️

 

#یاسی

#عاشقتم

پسندها (7)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
11 اسفند 97 19:31
تولد دایناسور کوچولو مبارک😀
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
🤣🤣😆😆🤭🤭
مامان صدرامامان صدرا
12 اسفند 97 20:59
عزیز من🤗
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
 شما لطف دارید 😍❤️
مامان پریمامان پری
15 اسفند 97 11:52
عزیزم
تولد دانی مبارک
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
مرسی از شما 😍 🌷