یاسمین خوشگلمیاسمین خوشگلم، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
نیکا جونمنیکا جونم، تا این لحظه: 6 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دخترخاله ودختر دایی از خواهر عزیز ترم

خاطرات دو دختر بازیگوش در سال 1398

یک هفته ی اذر ماهی شلوغ

1397/9/28 3:06
343 بازدید
اشتراک گذاری

چی بگم از این هفته ، از یک طرف ژوژمان درسیم از طرفی دیگر تولد نیکا خانوم خوشگل که پنجشنبه ی همین هفتست ، مامان گل نیکا که با وجود نیکا خانوم کمک لازم داشت و ماهم باجون و دل پذیرفتیم . محبت فرداشبم قراره بریم با کمک مامان جون نیکا خانوم خوشگل ما ، دکور بزنیم .جشن

خرید خوششششششگل مامانی جون نیکا و بابای عزیزش که همچنان ادامه داره و واقعا خسته نباشن بوس. یک هفته است که درگیر خرید لباس وکارهاشونن.

و اما ما منتظر

ظرفای درست شده برای میز کندی بار. چشمک

ظرفای پاپ کورن ساخته شده توسط من و پدرم .خجالت

گیفت های بچه ها ، با اول و اخر اسمشون وچشم نظر و برای گیفت پسرونه جاسوییچی ساخت خودم .چشمک

اینم ثمره ی کارهای این چند روز ما .خسته

و امشب وقتی داشتم با زندایی گلم ( فاطمه جون ( مامان نیکا جون)) با تلفن ، راجب تولدنیکا صحبت می کردم ، یکدفعه فاطمه جون گفت ، نیکا ، بعد برام تعریف کرد که ، نیکا خانوم رفتن روی پالشت کنارشون و با عروسکای اویزی بالاتخت شون بازی می کنن محبت ، بعد نیکا ی عزیزما تلفن رو گرفت و با زبون جیغ و. فریاد بامن صحبت کرد بغل ، تازه سلام یادگرفته بود و وقتی مامانشم می گفت ، عشق من کیه ، می گفت ، من من محبت .  بله همانطور که خودشون میدونن نیکا جان ما  و یاسمین زندگی ما ، عشق کل خانواده ان . محبت

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 آذر 97 13:51
تولدش مبارک.گل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
29 آذر 97 5:43
مبارک باشه
خیلی باسلیقه و قشنگ آماده کردید
منتظر عکسهای جشن هستیم
دخترخاله و دختر عمه عطیه
پاسخ
مرسی از لطفتون ، چشم امروز میفرستممحبت
مامانمامان
30 آذر 97 18:08
عالی بودن.مبارکه
مامان صدرامامان صدرا
1 دی 97 11:58
تولدش مبارک 😍❤